tisdag 22 februari 2011

Varför?

Åter igen finner jag mig sittandes alldelens för sent vid datorn när man borde gå och sova för att vara pigg och glad imorgon.
Varför?
Vad är det för fenomen som dyker upp och förklarar att; nä men jag sitter bara en liten stund till. Jag ska bara....
Och poff är kl inte längre i närheten av 22 utan har istället traskat iväg och blivigt midnatt.
Och då är det tidigt för när man brukar gå och krama kudden.
Eller jag kan nog inte säga så riktigt ännu då jag faktiskt inte pallrat mig iväg riktigt ännu.
För jag skulle ju bara..

Så för att inte dra ut på det längre nu så säger jag godnatt. Nu ska jag hoppa i pytti-amasen och snusa på min kudde då jag inte kan snusa på Benny som är uppe i Kiruna igen.
Hopp och skutt och truddelutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar