tisdag 1 februari 2011

Har haft köket fullt av karlar på morgonen. 4½ st satt samlade runt köksbordet och drack kaffe.
Väldigt trevlig start på morgonen.
Vilket kunde behövas efter denna natt. Axel lade sig i tid igår kväll, men plågades av luft i magen och knorrade runt hela natten. Han sov litegrann i allafall, men det fick mamman ännu mindre av.
Benny kom hem vid 4 tiden i natt, då var jag vaken. Jag somnade till en 10-15min när han gick in i duschen.
Sen vaknade Axel till och jag gick upp och gjorde en flaska.
Men inte fören 5.30 somnade grynet till igen.
Då fick jag sova en liten stund.

Axel vaknade vid 7 och fubblade då runt i sin säng en stund, sen skickade jag upp pappan med honom, och snäll som han var fick jag sova ut en stund till.

Var så trött när jag steg upp att världen snurrade åt två olika håll.
Efter ex antal koppar kaffe, juice, vitaminer, järn och frukost, snurrar det nu bara åt ett håll.

Tror jag var rätt snurrig i natt också, för jag drömmde att jag blev drogad av två gangster snorungar, för att jag skällde ut dem.

Så idag blir det en lugn dag, hämta krafter. Skulle egentligen iväg på mamma häng idag men av känd orsak så skippar jag det idag.
Måste dock fara och handla sen i eftermiddag.

Benny har nu åkt iväg med pojkarna, utom Axel, han är med mig, till Boden där han fixar igång bilen och hämtar hem husvagnen.
Jag har inte sett den ännu, Benny liksom inpuls köpte den. Så ska bli spännande att se hur den ser ut.

Just nu sitter jag och lyssnar på Dido och bara andas. Ska ta och sätta mig med min bok i soffan och läsa en stund till Axel vaknar från 12-luren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar