måndag 14 februari 2011

För bra för att vara sant

Ja, det måste det vara.
Peppar peppar, ta i trä-faner...

Axel sov gått även denna natt! Han vaknade en gång för att få välling vid kl 22. Han la sig kl 19 och vaknade kl 07.
Jag vågar knappt yttra mig om det i fall det bara är dessa två nätter, men eviga lycka vad härligt det är.

Dock blev jag belönad med skitkalas och fick byta sängkläder åt honom, men det kan jag leva med :)
Här snackar vi genom en body och ett par byxor som fylldes.
Det är tur att man har ett badkar att skölja av honom i.
Men det var ganska väntat då det inte producerats lika mycket som vanligt ett tag nu.

Sen åt vi frukost, sen ville han sova frukost.
Så då gick vi och myste en timme till. Då snusade vi bredvid varandra.
Jag tittade på den lysande solen och kände mig riktigt lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar