måndag 28 februari 2011

Stop and Drop

Jag vill starta en utmaning till alla som vill vara med.
Jag tänker kalla den Stop and Drop.

Jag vill göra träningen roligare och ibland kan man behöva en extra putt i rätt riktning.
Så reglerna är ganska enkla.

Du skickar ett SMS, eller tar emot ett SMS med en utmaning. Eller via annat media.
Utmaningen ska vara kort men effektiv.
Helst ska man göra den på plats. Bara sluta med vad man än gör och fullfölja utmaningen.
Är man på arbetet eller på ett cafe på stan kanske man ska vänta till man har ett bättre ställe att utföra övningen på men helst ska man göra det på en gång så man inte glömmer eller förlorar energin.

Jag utmanar er här och nu med att göra sittups, så många ni orkar.
Känn er fria att utmana mig och andra ;)

Nu ska jag göra sittupsen. Kan ju inte bara utmana utan att fullfölja själv, det skulle kallas lathet.
Och jag utmanar latheten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar