onsdag 2 februari 2011

Känner mig inte så snurrig idag som jag var igår. Skönt det.

Igårkväll var vi och handlade på Willys och kom hem med 8 st fullpackade kassar. Sprängfyllda.
Både jag' Benny och Axel var aningen möra efter den shopping upplevelsen och kom fram till att coops hemkörning är underbar.

Axel fick inte sova som han skulle vilket resulterade i en övertrött svammel rammel till pojke.
Så efter att både jag och Benny hyssjat och vyssjat i evigheter isåg vi att det var kört och tog upp en joddlande Axel igen.
Hans sovdags brukar vara 18.30 och kl 22 igår fick vi äntligen sövt honom.

Men vad skönt, då kanske vi fick sovmorgon tänker ni.
Men icket det. 5.30 stod en liten krabat upp och använde hela sin vokabulära fallenhet för att förmedla att han var pigg vaken och hungrig. (Vid ett var han också vaken men då sövde vi om honom med välling)

Jag fick snusa kvar en stund igår så då föll det på min lott att masa sig upp idag.
efter 7 så sövde jag ner honom igen och jag kröp tillbaka under täcket och önskade att han skulle bli som törnrosa.
Inga 100 år, men 2h sov han i alla fall.
Nu ska vi göra frukost och morgonmysa lite. Sen idag ska vi träffa Jocke och Erica och visa upp våran husvagn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar