måndag 17 januari 2011

Mycket har hänt under de senaste dagarna, men för att sammanfatta det hela lite kort.
Vi har kastat ut julen. Mörkt blev det när granen släcktes, men vad stort vardagsrummet kändes när den försvann.
Benny testar ett nytt arbete i Kiruna där han kör i gruvan, det betyder också att han blir borta varannan vecka och hemma varannan. Men det kan nog bli ganska bra. Då får vi hela veckor tillsammans istället för korta stunder på kvällarna.
Eftersom han ändå inte är hemma nu så tänkte jag att jag hälsar på kära mor och far.
Så jag tog pick och pack och åkte till Kalix, där har jag nu varit sen i onsdags och blir där till onsdag.
Jag har fått tillbaka min telefon men har inte fått in kontakterna i den ännu.
Det har varigt en lugn och mysig vecka. Axel och jag i ett stilla vardagslunk.

Nu har mamma kommit hem och vi ska göra varma mackor. Så jag ska ta mig ner och hjälpa till lite.
Ha det br så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar