tisdag 4 januari 2011

Ångest

Jag har lite ångest idag. Inte något riktigt allvarligt egentligen, men ångest har jag i alla fall.
Vi lämnar in min mobil på lagning idag. Den håller på att haka-upp sig och slå av sig lite då och då, den startar inte kameran som den skall ibland och så har den slutat att visa bilderna jag tar.
Så just nu är jag utan kamera och har fått återgå till att ha en mobil som konstant måste sitta i laddaren för att kunna fungera, men det är ju bättre än ingen alls, jag vet.
Men tänk alla de bilder jag inte kan ta. Tänk alla stunder som kanske går förlorade.
Ångest. Och till råga på allt upptäckte jag att två blogginlägg som jag skickat från mobilen saknades. Skickade väl till fel adress och nu kan jag inte skicka om dem.

Jag har haft Madde tid idag. Benny har åkt iväg på stan med Axel.
Så då har jag druckit en extra kanna te, bläddrat i katalogen som damp ner i posten idag och skrivit lite här på bloggen.
Nu börjar jag vara galet hungrig och så kom jag precis på att vi har tvätttid precis nu. Skit.
Någon har tagit den också så vi får boka om... igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar