fredag 7 januari 2011

Är helt slut efter dagen som varit.
Steg upp i ottan i morse, då Axel bestämde sig för att vakna tidigt och producera en full blöja. Självklart ville han inte somna om efter det.
Så jag stannade uppe och städade köket, dammsög och hade tvättat tre tvättmaskiner och gjort en inpackning i håret, innan klockan hann slå 11.00.
Jag kände mig ganska effektiv faktiskt.
Till kl 12.00 kom kära mor och far förbi på besök. Jag och mamma hade bokat gå på stan dejt.
Vi hade super mysigt och mamma skämde bort mig med en ny tunika, mössa och skor. Själv hittade jag en top.
Vi hittade även Tyra irrande på stan och plockade hem henne.

Mamma hade med sig middagen, hon bjöd på gratäng och köttfärsbiffar, med svamp och tomat halvor.
Det var super gott.

Axel å andra sidan som skulle sova för kvällen lagom till att maten stod på bordet, bestämde sig för att vakna och knorra.
Magen knep på honom. Så vi skumpade med honom i skift under middagen och när maten var uppäten släppte Axels propp.
Först ett varv.
Sen ett till.
Bra sa vi, nu har han gjort bort det för natten.
Då bajsade han lite till.

Sen åkte mamma och pappa hem.

Nu har vi gjort oss, choklad i banan och ska kika lite film innan vi går och sover.
Trevlig kväll mina vänner.
//MaD

1 kommentar:

  1. Hejsan ! Har varit i Gällivare och hälsat på min mamma, Diva och Greta var med. Där träffade jag en kille med en Jack Russel hund som jag tror heter elvis.Han sa att han har en kompis i Luleå som har en basset. Jaha, sa jag vad heter han? han heter Benny. Ja då menar du Holger! Han blev lite förvånad, han visste nog inte att bassetägare är som CIA då det gäller att spåra upp nya bassar ! Ha det bra ! Eva med bassar.

    SvaraRadera