torsdag 6 januari 2011

Gårdagen

Igår var en trevlig dag. Vi hade besök som bytte av varandra.
Först ett gäng på förmiddagen bestående av Jonas, Kristine och Peter. Har inte träffat någon av dem på tok-länge, men det var super skoj att se dem igen.
Sen kom min vän Sara, som annars har fullt upp nere i Västerås med att arbeta och studera. Som vanligt kändes det som att tiden inte räckte till för allt vad man ville prata om.
Och sen på kvällen kom min härliga kusin Tobias förbi och då kikade vi bilar och pratade lite flytt och dittan och datten.
Jag har nog inte ätit så mycket socker på länge som jag åt igår. Det blev sockerkaka, knäck, kaka, knäck, äppelkaka, mera knäck och bullar. Men gott var det och nu har jag nog en sockerdepå fram till nästa jul.
En väldigt trevlig dag kan man sammanfatta det till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar