onsdag 5 januari 2011

Morgonstunden

Igår gav sig mina pojkar ut på stan och spankulerade så jag fick lite Madde tid.
Sen kom dom hem och Benny styrde upp maten. En super-god köttfärslimpa med sås och kokta godsaker.
Och inte nog med att jag fick egen tid och serverad mat, min älskling hade även slunkit in på en av mina favorit-affärer, Lush, och valt ut några godbitar åt mig som badbomber och en schampo-kaka.
Han får en väl behövd och välförtjänt sovmorgon på morgon
Och idag tror jag att jag ska polera mig lite.

Jag har varit uppe med Axel ett tag nu, matat honom och lekt lite och nu vilar han förmiddag igen med pappa.
Han växer så fort. Inte bara storleken utan att han lär sig så mycket.
Snart står han utan att hålla i sig, han testar sig fram mycket nu. Håller i, släpper, vinglar och håller i igen.
Snabbt tar han sig fram till alla saker, inte minst de saker som han absolut inte får ta. Dem skall han ha. Såklart.

Hungern river i min mage nu och mina små sov-pojkar lär nog sova på ett bra tag till, så jag tar mig nog en liten frukost nu innan jag tar itu med sunk-bekämpning av lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar