tisdag 16 november 2010

Tada

Står här och gungar med ett barn på höften och har gjort ett ärligt försök till att städa idag. Den lilla hungern har hittat mig och det känns som att tiden inte räcker till.
Det är inte bara det att tiden inte räcker till utan tiden går alldeles för snabbt också.
Därför kände jag att jag behövde ett eget litet hörn. En plats där mina tankar får ventilera och Axels små och stora händelser kan sparas för framtida betraktelse och kanske till och med förhoppningsvis, hans bestörtelse i framtiden, med kommentarer som; Men Mamma.....
Även det övriga vardags godiset ska få hängas ut och vädras. Så ingen går längre säker i Maddes lilla Värld.... ;) Moaha ha ha ha....

Så just nu i denna stund står jag med en gråtande Axel som håller på att få flera tänder samtidigt och därför inte finner livet underbart, jag måste kissa, är hungrig och försöker att pussla ihop alla bitar. Jag spillde välling i hela micron, men det får vara, för när man ser krockodiltårar ala niagara fallen vem orkar då stanna för att rengöra en micro...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar