fredag 19 november 2010

Nu verkar vi nått ett litet del-mål. Tänderna är inte riktigt lika ilskna och hörn framtänderna har nu kommigt fram,så nu somnade axel tryggt med flaskan och efter ett tag satte vi in nappen istället.
Så himla skönt att han har börjat godta nappen. Det förenklar så många saker.


Har bokat tvätten ikväll istället. Benny kommer hem kring två så då borde vi kunna klara det. När han kommer hem ska jag hoppa in i duschen, eller okej, inte hoppa, ställa mig, ev ta ett snabb-bad, och sen ska jag ta och åka in till Arbetsförmedlingen för att anmäla mig somsökande och så skriva ut min cv så jag kan gå runt och dela ut den.
Längtar verkligen efter ett jobb av så många olika orsaker. Extra pengar, socialt umgänge och miljö-ombyte.

Skulle vilja operera bort mina hals-mandlar, har knappt kunnat sova i natt heller. Har legat med feber och frossa om vart annat och inte kunnat ligga skönt då kudden hela tiden tryckt mot mandlarnaochvar det inte kudden som tog i dem så var det täcket, eller så behövde jag svälja och det gick inte för de var ivägen. Gomseglet trycktes mot gommen hela tiden och näsan täpptes igen konstant.
Känner mig så himla gnällig att det förslår.

Nu ska jag ta och micra mitt sedan länge kallnade te, ta tag i något rum och råda bot på stöket.

1 kommentar:

  1. Skönt att Axel gillar tutten nu, men trist att du också är krasslig. Lycka till med jobbsökandet..

    SvaraRadera