onsdag 20 april 2011

Utmaning och Bil-Utmaning...

Ni som är med i min stop and drop utmaning eller vill vara med, ni är nu utmanade på 50 situps, alla på en gång eller uppdelat under dagen, det är upp till er ;)
Vid 45 tog det emot ordentligt för mig men då hade jag bara 5 kvar så då tjurade jag på lite till :)

Har även varit på en liten promenad idag igen, inte jättestor men vi var ut och insöp den friska luften.
Jag parkerade även om Bennys arbetskamrats bil, vilket inte var helt lätt då backen var en tung rackare att få in.
Det är tur att jag fick förklarat för mig principen men det var svårt som tusan i alla fall. Den skulle tryckas åt sidan, och sen när det tog stop och det var plast i vägen skulle man trycka lite till... Lite special...
Och sen visste jag inte hur man ställde om stolen heller så jag fick stå ut med den inställningen som redan fanns och Robert som han heter har väldigt långa ben...
Det har inte jag.
Jag hade velat se det ur någon utomståendes perspektiv, när lilla jag sitter med näsan nätt och jämt ovanför ratten, ner hasad som en ompalompier, febrilt fumlande med växel-lådan och försöker ta mig ut från parkeringen.
Tillslut lyckades jag att glida ut från fickan och köra in på nästa så Robert slipper böter någon dag till.

Men jag kan ju säga att jag drog ganska många referenser från göstas hjärna där jag satt i bilen och trilskades med växeln som bara ville lägga in 1:an och 2:an hela tiden. Det är nästan så det tog ett halvår att lura ut, innan vi kom på tricket. ;)
Så jag bjuder på en underbar sketch med Galenskaparna idag.

Skratta och njut och tänk på mig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar