onsdag 20 april 2011

Projekt Problem

Jag har ett litet problem.
Eller det är ganska stort problem egentligen.
Jag tror att jag har senaste versionen av boken på mitt vita usb minne, men jag kan inte återfinna det någonstans.

Så jag söker febrilt i alla vinklar och vrår som jag kan komma på men har ännu inte sett en skymt av det och jag försöker att gå tillbaka och minnas när jag hade det senast.
Jag vet att jag arbetade på den när jag var på Rian så eventuellt om jag glömde den där.
Kan jag ha sparat den på mammas dator förresten??
Då skulle hon ju kunna skicka den till mig...
Men jag minns att Benny pratade om den efter det... i samma veva som jag spillde på datorn....
Ha ha, den kanske är i min nesessär (hur det nu stavas..) Jag brukar lägga den där i för att veta var den är... men var är nessesären...?
Brukar ha den i badrummet men nu var den inte där... hmm...
Nu är jag hungrig och man tänker alltid lite bättre med mat i magen.
Så först mat sen jakten på min nessesär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar