onsdag 13 april 2011

Nattfösare

Å så underbart. Nu senaste tiden har sömnen för Axel verkligen börjat fungera.
Nu behöver man inte gå och skumpa med honom i timmar, eller sjunga hela repertoaren med lugna favoriter.
Nu vaggar man sakta ner honom, han gnurkar sin sömn melodi och somnar inom fem minuter. Oftast.
Och det är oftast som gäller, sen ibland kommer magen i vägen och han fiser lite innan han kan somna gott.
Sen vaknar han vid 22-23 och vill ha sin välling och efter det sover han till 5-6.
Jag är väldigt nöjd och glad med detta.
Känner mig dock ganska urlakad på energi just nu så jag har ändå gått runt som i en dvala, men nu har jag köpt mig vitaminer för att komma igång igen och så en måltidsersättning så jag kan byta bort något mål ibland så man blir av med de där extra kilona som satt sig efter att Axel kom, inte många som behöver åka bort men några stycken så kläderna sitter som dom ska igen.
Nu ska jag nog brygga mig en kanna med rött te och njuta av en mysig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar