måndag 6 december 2010

Jul-Fest

Gårdagen bar med sig Jul-Middag i form av knytkalas med allt vad julbord innebär.
Där stod julskinka, leverpastej, prins-korvar, sill, min favorit ägg-halvor, glöggkokta revbenspjäll vilket var nytt för mig, köttbullar, kalvsylta, väster-botten paj, bara för att nämna några.
Vi stod för potatisen, rödbetorna och senapen.
Det var Erikas svärmor som kommit på iden till kalaset och charmiga som vi är lyckades vi hamna på gäst-listan.

Willemo
Det var jättetrevligt och hem kom vi med stinna magar. Jag är glad över att jag valde byxor med elastisk resår i midjan...;)
Alla hade klätt upp sig och var så snygga. Willemo briljerade med snyggaste outfiten för kvällen.

Hon var svårslagen men vi gjorde ett gott försök i att putsa upp oss vi med.
Axel äter lite gröt
Såklart så tog jag foton på allt annat än mig själv så det fick bli en bild när vi kom hem istället med snyggaste posen. :)
Klänningen har jag fått
av kära mamma :)
Det är tur att man har henne.

1 kommentar:

  1. Tack för fina sällskapet igår.
    Jag knycker bilden på Willis, den var så himla fin :)

    SvaraRadera