lördag 21 maj 2011

Förra helgen.

Så här såg det ut förra Lördagen förresten :)



Förra Lördagen var vi på Sushi Bar jag och fina Emelie. 
Jag såg tydligen ut så här..


Sen gick jag och Emelie hem till henne, tog näs-spray och pratade om allt man pratar om när man har ätit sushi och druckit vin. 

Efter att ha druckit lite vin drog vi iväg till Ollivers och dansade som att det inte fanns en morgondag.
Jag hade tok-skoj, kan inte minnas när jag hade roligt ute på krogen senast.
Sen åkte jag hem efter att krogen stängde kring kl 4 var jag hemma.

Söndagen.

Söndagen bar med sig 1-års kalas för Willemo. 



The Star =)




Och fika bjöds det på. 
Så mycket att jag var tvungen att lämna tillslut, men gott var det. 
Kvällen...
Fortsatte i godhetens tecken.


Benny gjorde gratinerad hummer, med färsk pasta.
Det var ljuvligt gott och jag länsade min tallrik och sen även Bennys. 
Fina damen, det är jag det ;)


Vi drack lime vatten och och champange för att fira min arbetsintervju som  jag skulle gå på.













Underbara helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar