fredag 18 november 2011

Igår..

Igår var en sån där dag då jag ville bara krypa in under en sten och gömma mig där och aldrig komma fram..
Säkerhetspoliserna började efterlysa mig då jag kände mig så bort-tappad.
Anledningen till att jag kände mig så hopplöst förlorad och upp och ned vänd var att jag glömmde bort den enkla konsten i att sova.
Så jag låg och funderade på säljargument, på kunder som tackat nej och olyckor och en hel härva med annat helt onyttiga saker som jag inte alls behövde fundera på.
Så därav kände jag mig inte riktigt som jag borde.
Det kändes som att jag kunde lika gärna ha varit hemma fram till kl 15, kommit lagom till lunchen, gjort lite pappersarbete fram till 18 och sen börjat arbeta.
För sen efter kl 18 lossnade det. Då sålde jag 5 st. Vilket var ett nytt rekord för mig tror jag.
Så idag hoppas jag på att jag har en lika dålig dag som igår :)
Jag har dock fått sova i natt så det återstår att se om det skall anses vara bra eller dåligt.

I övrigt så har är jag bjuden på After Work ikäll, vilket ska bli skoj.
Har inte varit ut med jobbet sen jag vet inte när..
Kanske det var någon gång där när Jesus föddes... Så jag känner mig taggad till att gå ut och skratta och träffa folk.
Hoppas er Fredag ser lika glad ut som min.
Ha det bra.
KraM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar