torsdag 24 november 2011

Glädje i det stora och i det lilla

Stora Nyheter!

Jag trivs ju som sagt med mitt jobb, jag har trevligt med de jag jobbar med och jag är inte helt bakom flötet när det gäller att sälja. Det går till och med ganska bra för mig och jag uppskattar att jag har ett sånt arbete i dagsläget där jag sitter inomhus, jag kan värma mina matlådor i micron och jag har faktiskt vänligt sinnade kollegor att prata med som jag faktiskt kommer väldigt bra överens med och vi dricker stora mängder te.
Jag har haft en uppsjö med jobb som inte har kunnat erbjuda samma trygghet eller till och med varit riktigt dåliga för mig.
Därför uppskattar jag de små sakerna så mycket.

Den stora nyheten dock som tog mig lite på sängen, var att varje månad nomineras några till månades säljare. Och jag var en av dem!
Jag var en av 5, som nomineras till månadens säljare!
Hur häftigt är inte det.
Jag har precis jobbat en månad nu och jag känner mig ju inte som en av de bästa. Men dels så har jag ett väldigt bra resultat och dels så är jag väldigt bra på att försöka lyfta de som jag har omkring mig, då jag anser att går det bra för dom så smittar det av sig på mig och då går det också bättre för mig. Så tydligen har detta inte gått osett och jag har nu en nominering till detta.
Man tackar.
Så jag tar den nomineringen till hjärtat och så fortsätter jag min dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar