onsdag 9 november 2011

Dagen.

Sitter på en rast på jobbet med en rykande het tekokpp. Sol utanför fönstret och musik som pulserar genom rummet.
Jag trivs.
Saknar dock mina pojkar. Känns så konstigt att fylla ut tiden med annat än dom. Känns konstigt att det inte är någon som tvingar upp en kl 6. Och det känns konstigt att det inte är någon som vill sitta vid bordet och måla traktorer, bilar och BÄ!
Och så saknar jag att kunna luta huvudet mot någon i soffan.
Men snart kommer mina fina pojkar. Jag längtar.

Har haft lite svårt att ta mig iväg och inhandla det man behöver då man har varit i farten och så jobbat sent, så igår tog frukosten slut.
Men nu idag har jag varit och köpt lite mer frukost tillbehör och så grädde och smör så nu har jag en början i alla fall.

Nu ska jag kasta mig in i arbetets flit igen och kicka lite rumpa. Im gonna Rock!! ;)

Kram alla och ha en tokbra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar