tisdag 25 oktober 2011

Plugg

Har senaste tiden varit fullt upptagen med att studera inför ett prov som jag ska ha på Torsdag.
Dagarna har varit fulla med ånger, jämmer och elände, till att bytas ut till små seger poser och lampor som plötsligt blinkar till och tänds.
Men nu börjar det hela hänga ihop, och jag fattar små fragment som jag håller på att försöka pussla ihop.
Med en ganska stor gnutta ånger förstår jag vikten av att ta bort skygglapparna som jag brukat sätta upp så fort man pratat försäkringar, pension och kollektivavtal.
Baskunskaper hade varit att föredra.
Bättre sent än aldrig låter väl ledordet.

Försöker lägga upp bilder på Axel och lite resebilder, men det har slutat att fungera. Ska pilla lite mer så ska det snart komma igång igen, hoppas jag i alla fall.
Annars får jag la göra på det gamla vanliga hederliga sättet. Funkar det med, tar lite längre tid bara.

Nå, nu ska jag ta och bada av mig så jag inte luktar sunk längre.
Insåg att jag och Benny var på samma doft-nivå... och han har varit och arbetat idag... det har inte jag.
Nå. Off to the badkar :)
Kram och godnatt mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar